Kim Otten

Video’s:

Over mij

Hallo Luitjes!

Mijn naam is Kim Otten geboren 22 jaar geleden in het  Zuiden vol zon!

Momenteel ben ik werkzaam in de zorg en haal hier veel voldoening uit.

Er is wel iets wat dagelijks aan mij knabbelt en dat is de "travelbug".
Dit is dat gevoel op zoek naar vrijheid!

Vrijheid staat voor mij gelijk aan reizen en de kans om jezelf daarbij te ontwikkelen.
Mijn ambitie is om de hele wereld te zien en structureel iets bij te dragen!

Over mijn reis

Na een eerder bezoek aan Thailand heb ik besloten dat ik hier terug na toe ga. Dit keer om het echte Thailand te proeven en iets bij te dragen aan de samenleving.

Daarom ga ik vrijwilligers werk verichten in de Isaan regio. Dit  ligt in het Noord-oosten en is het armste gedeelte van Thailand. De bevolking is afhangkelijk van de oogst van het veld.

Juist daarom is het belangrijk dat de kinderen hier onze wereld taal Engels spreken.
Zij zijn de toekomst van Isaan.

Anno 2012 is het van groot belang een 2de taal te spreken. Dit omdat het vergaren van kennis essentieel is. Het niet spreken van Engels is dus een echte handicap voor de ontwikkeling.

Isan Survivor staat in het teken van het zoeken naar duurzaame oplossingen voor dorpsontwikkeling en verbetering van het onderwijs.

Bezochte landen

Ik heb 14 landen (6%) bezocht:

Australië, België, China, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Indonesië, Maleisië, Marokko, Nederland, Spanje, Thailand, Turkije.