Foto's inzamelingsactie

26 september 2012 - Phon Phisai, Thailand

inzamelingsactieZo als ik eerder op mijn blog verteld heb ben ik naar 2 scholen geweest. Dit zijn de scholen met kinderen die het wat minder hebben.

Vanuit Nederland heb ik een tas vol met spullen mee genomen en heb deze hier uitgedeeld.

Vrijdag dan ga ik terug naar een van de scholen om het resterende bedrag van mijn inzamlingsactie te overhandigen aan de kinderen. We hebben besloten om het geld in 6en te verdelen. Zodat ik op 2 scholen 3 kinderen kan sponsoren. Uiterraard met jullie hulp!

Dit bedrag krijgen ze niet meteen maar wordt over een paar maanden verspreid. Het feit dat we terug gaan naar een schooltje waar ik al eens ben geweest maakt het alleen maar leuker. Ben benieuwd om de kindjes die gesponsord gaan worden te ontmoeten. Mijn voorwaarden zijn dat de kindjes die het het hardste nodig hebben dit geld krijgen. Ook wil ik graag iets horen over de ontwikkellingen op school. Daar hier op deze blog meer over.

Een selectie van de gemaakte foto's staan nu op mijn blog. Je kunt ze vinden in de map scholen Isan.

1. Roxanne:
    26 september 2012
    wow mooie tijden maak je mee Kim! Goed om te lezen. Geniet ervan en ik blijf je blog volgen!
    Xxx Roxanne
  2. Monique: